vineri, 23 noiembrie 2012

Initiative

Nu m-am putut abtine sa nu scriu despre asta. In pelerinajul meu prin bloguri interesante am dat de aceasta frumoasa idee. Se cheama Shoebox si propune o metoda practica si la indemana oricui are inima mare si un buget  (mai mic sau mai mare) de a face o surpriza de sarbatori unui copil sarac.
Ideea m-a entuziasmat pe loc si pe langa faptul ca voi trimite si eu o "cutie cu pantofi" am mobilizat si colegele de la serviciu asa ca ne unim fortele se facem mai multi copii fericiti.
Ceea ce ma intristeaza totusi este faptul ca aceste gesturi frumoase si necesare se intampla doar in preajma sarbatorilor. In restul anului oare copiii sarmani nu au nevoie de bucurii, de speranta?

Dar, pe principiul pasilor marunti, va las sa cititi mai multe detalii despre aceasta campanie si de ce nu, sa va implicati:

SHOE BOX

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu