duminică, 30 decembrie 2012

Momente de relaxare

Craciunul la noi a fost unul plin. Vizite la parinti, bunici, nepoti, zapada mare si atmosfera de povesti. Nici nu stiu cum a trecut timpul.
Dupa atata agitatie, placuta ce e drept, simt nevoia de putina relaxare, de cateva momente doar intre mine si mine. Am descoperit ca blogul acesta are chiar acest efect asupra mea, ma deconecteaza, relaxeaza dar si stimuleaza in acelasi timp.
Cu mare placere vreau sa va arat cateva din noile sosite in casa mea, 3 ceainice, unul mai frumos ca celalalt :). Ce urmeaza se intelege de la sine...un ceai cald, cativa prieteni in vizita, poate un film bun iar restul e poveste.

Va doresc dupa-amiezi linistite!

3 comentarii:

  1. Vai, sunt superbe! Sa le folosesti cu placere, in momente frumoase, alaturi de cine ti-e drag. Si antetul e absolut superb! Nu-mi vine sa-mi mai iau ochii de la ele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, Iuliana, ca iti plac. Mosul (al meu drag) ma cunoaste prea bine si-a stiut sa ma gadile :).

      Ștergere