marți, 15 ianuarie 2013

Biblioteca, sufletul casei

Mobexpert. Mobila la stanga, mobila la dreapta. In fata, mobila. La etaj, evident, mobila.
S:
- Ingrid, cand vom fi la casuta noastra, vei alege tu mobila si decoratiunile.

5 minute. Tot Mobexpert.
- Ia uite, S, biblioteca asta mi-ar placea pentru living :).
- hm...Mie nu imi place. Nu , uite asta!
- Pai??
- Pai da, tu alegi, eu hotarasc :)

Revenind la ale mele, eu cred ca biblioteca este inima unui living, chiar daca unora li s-ar parea demodata. Pentru mine o sufragerie primitoare trebuie sa aiba carti, multe carti. Acestea spun multe despre cei ce locuiesc in ea. Personal, cand intru intr-o casa noua, dupa ce ma obisnuiesc cu locul, incep sa citesc titlurile de pe rafturi si parca intru in atmosfera casei.

Biblioteca mea ar arata asa:




Biblioteca lui S ar arata cam asa:

Oare cine ar trebui sa decida? Eu sau S?

5 comentarii:

  1. In mod categoric tu ar trebui sa alegi si sa hotarasti, iar S. ar trebui doar sa ia la cunostinta :))

    Si mie imi plac foarte mult bibliotecile, mai ales cele cu rafturi albe, cum sunt cele din pozele tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. TU!TU!TU!
    Primele doua fotografii sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord cu tine.Intradevar,bibliotecile din primele poze sunt faine.Mi-e mi-ar placea un perete plin numai biblioteca sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Biblioteca mea e pe un perete intreg, iar rafturile sunt albe...mobila e luata de la ikea ..i-am facut o poza chiar acum, dar nu stiu cum sa fac sa v-o arat...
    giliola

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata, am gasit o modalitate, am postat pe facebook fotografia, pe pagina children tour...totusi, biblioteca mea nu e atat de eleganta ca cele doua (primele) din acest post...mi-as dori eu atata spatiu frumos..
    giliola

    RăspundețiȘtergere