vineri, 8 noiembrie 2013

Campanie de rasfat

Ma inscriu si eu in ceasul cel din urma la o campanie a celor de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj care mi-a atras atentia pe Blogul de la Mare al Irinei, despre testarea produselor lor cosmetice pentru par. De ce sunt personal interesata? Am un par lung-lungut care sufera pe perioada anotimpului rece, se deshidrateaza, se ariceste etc :).
Cum va ziceam sunt in intarziere cu inscrierea asa ca ma grabesc sa urmez instructiunile:

Mai multe informatii despre produsele lor si noutati le puteti regasi aici:

http://magazin.complex-apicol.ro/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=59&Itemid=53&TreeId=29

Mie mi-au facut pofta produsele cu miere si ingrediente naturale si voi opta pentru gama Apidermin. Abia astept sa le primesc! . Voi impartasi desigur experienta :D

O zi luminoasa sa aveti!

2 comentarii:

  1. Si aricitul meu ar avea nevoie de un tratament, dar am incercat atitea si parca nimic nu m-a multumit - de la cele mai scumpe si celebre pina la cele mai ieftine si de nimeni auzite. Totusi cred ca aici e greseala mea - uneori astept sa se intimple minuni dupa o luna de zile si cum vad ca nu se intimpla, schimb marca. Problema mea e un par gras, care mai si cade pe deasupra.

    Chiar astept sa scrii cum ti-a mers. Ah! Si nu mi te-am imaginat cu par lung! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Amedeya, si eu astept cu interes produsele, sper sa ajunga :). si da, am parul lung, dupa multe incercari mi-am dat seama ca imi place parul meu lung la culoarea lui naturala saten-blond- cenusiu :)) , depinde de sezon, e schimbator si asta imi place cel mai mult la el. Dar un par lung are nevoie de ceva atentie...

    RăspundețiȘtergere