joi, 14 noiembrie 2013

Noiembrie, Luna Multumirii

Irina pe Dulce Casa ne provoaca la Luna Multumirii. Este bine, uneori sa ne oprim din fuga noastra cotidiana, sa ne acordam un moment de ragaz si sa ne gandim la motivele pentru care suntem recunoscatori. Si multumesc lui Dumnezeu, facand o retrospectiva, am pentru ce sa fiu recunoscatoare.
Lasand implinirile personale deoparte, as vrea sa spun aici un mare MULTUMESC voua, dragelor mele blogarite, care m-ati incurajat sa scriu si m-ati citit chiar si cand nu aveam ceva interesant de spus, care m-ati inveselit cu comentariile voastre optimiste, ce mai... ati inteles ideea...sunteti niste simpatice si ma bucur ca impartim acest mic coltisor de net impreuna!
Multumesc, asadar:
Iulia  - Economisim.info;   Irina - Dulce CasaAlina-Caminul meuIuliana-Petala CalatoareIrina-Blogul de la Mare; Anca-Casuta din Poveste; Corina- Din Alte ZariAmedeya - In mainile milostivirii Tale;
si tuturor celor care trec pragul casutei lui Ingrid, si pe care va apreciez pe fiecare in parte!


10 comentarii:

  1. Noi multumim Ingrid ca imparti coltisorul cu noi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai surprins placut, Ingrid, nu mi-a mai multumit nimeni "on line" ;))
    Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am scris si aici
    http://ingridshomedesign.blogspot.ro/2013/01/despre-frumusetea-traditiilor-jurnal-de.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce gest dragut! Multumesc si eu, Ingrid pentru tot ce imparti cu noi si pentru coltul frumos si linistit de care ma bucur de cate ori vin aici la tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu iti multumesc pentru acest coltisor in care ne primesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu iti multumesc pentru casuta primitoare in care ma simt mereu bine-venita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Casuta lui Ingrid e tare primitoare si tu esti o gazda minunata! Cum sa nu venim cu drag?
    Imi place mult cum ai ilustrat aceasta postare si pentru ca-mi plac mult limbile straine - o sa-l iau pe "gracias" de acolo si o sa-l pun la suflet. Stii? Eu iti multumesc pentru ca ne scrii cu drag, simplu, frumos si practic. Experienta ta la curatenie, la proiectarea unui dressing, la decorarea unei camere mi-au fost de mare folos. Singurul dezavantaj e un magazin pe care eu nu-l am aici - minunea aceea de Ikea. Dar, incerc sa ma descurc si fara el! Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wou Ingrid, cu cata delicatete aduci multumiri. Si eu iti multumesc pentru coltisorul tau pentruca si eu ma intaresc mult din ceea ce scri.
    Iartama ca sunt cam in urma cu cititul nu doar la tine ci in general. Am o perioada mai gris dar trece sunt sigura ca o sa fac fata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, ma bucur ca ai trecut "pe la mine". Multa putere sa treci peste aceasta perioada. Tu esti o persoana care inspira optimism, sunt sigura ca o vei scoate la capat :). Te imbratisez cu drag!

      Ștergere