duminică, 17 noiembrie 2013

Pregatiri Pentru Craciun 1.



 Alina  mi-a reamintit de un proiect care, la momentul la care l-am gandit, mi s-a parut interesant si necesar.
El suna cam asa (am scris despre el aici):
"realizarea unei mic obiect de artizanat (am ceva in gand, voi reveni cu poze) precum si o povestioara despre traditiile din zona mea."
Spun ca este important pentru ca sunt de parere ca traditiile sunt foarte importante pentru noi, pentru ceea ce suntem noi si cred ca  avem o datorie sfanta sa nu le uitam, ba mai mult, sa le ducem mai departe pentru copiii nostri iar ei la randul lor, intelegandu-le sa le transmita la randul lor mai departe.Unii le vad acum doar cu rol estetic sau de divertisment. Dar stramosii nostri au pus in traditii credinta lor in Dumnezeu, nimic nu este fara un rost. Si asta as vrea sa redescoperim noi.

Asadar ca parte a acestui proiect, lansez o provocare care sper sa inspire. 

Partea 1. Voi realiza un mic obiect de artizanat.
- Cum suntem deja in Postul Bucuriei si sarbatorile se apropie, ma gandeam sa le simtim romaneste si , cand toata lumea alearga prin magazile dupa decoratiuni made in China, ce-ar fi sa includem in decoratiunile de anul acesta ceva autentic romanesc?
Eu am pregatit:

 Si am gasit acest site cu motive romanesti din diferite zone pentru inspiratie.

SEMNE CUSUTE













Ce ziceti? Facem un Craciun romanesc? 

Update: daca doriti sa participati si sa va inscrieti  la aceasta provocare va rog sa lasati un link cu postarea voastra sau un comentariu iar eu voi adauga cu drag linkul vostru in listuta special pregatita  (dreapta, sus - sub bradutul romanesc). Va doresc mult spor si inspiratie! 

10 comentarii:

  1. Hmmm hmmm hmmm mi-ai dat de gandit Ingrid. O idee minunata de altfel:* Saptamana binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. O tema foarte, foarte frumoasa! Bravo, Ingrid!

    RăspundețiȘtergere
  3. http://ingerica.blogspot.ro/2013/11/craciunul-nostru-romanesc.html
    vrem sa participam si noi. Speram sa ne incadram in tema si cerintele tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte frumoasa ideea traistutei. Mult spor! Abia astept sa o vedem :)
      Multumesc pentru participare!

      Ștergere
  4. Eu sint mai nepriceputa asa, nu stiu cum sa zic, dar despre traditiile din zona mea promit sa scriu! O sa ma gindesc sa fac si ceva, poate-mi iese! :) Ideea mi se pare minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Consider ca te-ai inscris! :) Mult spor si abia astept sa citesc despre traditiile din zona ta.

      Ștergere
    2. Hi,hi! Saru' mina! Promit sa nu te dezamagesc! :)

      Ștergere
    3. :)) Asta ar fi cam imposibil. Nu e un concurs, de fapt cred ca provocarea consta in a face ceva cu influenta traditionala cu placere. Eu m-am apucat sa cos niste motive traditionala si acum sunt fascinata de povestea lor. Fiecare motiv inseamna altceva...e fantastic!

      Ștergere