luni, 24 februarie 2014

Inchid ochii si imi imaginez...1.

Azi mi-am propus un exercitiu de imaginatie. Afara e rece si mohorat, e luni, week-endul a trecut pe negandite, am facut multe dar multe mai sunt in program, asa ca am zis sa opresc putin timpul in loc si sa visez....
Contrar a ceea ce ar astepta lumea de la mine, mai ales ca lucrez in turism, nu sunt mare amatoare de calatorii. De fapt, am un blocaj inaintea oricarei excursii si de fiecare data cand am avut ocazia sa plec in afara, in drum spre aeroport ma gandeam cum as putea face sa dau inapoi :). Nu de zborul cu avionul imi e teama, acela chiar imi place, ci pur si simplu imi e foarte greu sa ma gandesc ca las lucruri in urma, chiar si pentru o saptamana si cel mai mult ma panicheaza gandul ca nu ma voi acomoda la destinatie. Cumva cred ca sunt prea prinsa in mediul meu. Dar bineinteles ca odata ajunsa la destinatie ma relaxez si rar mi s-a intamplat  (... o data, in Rhodos- dar asta este o alta poveste) sa nu ma bucur de calatorie.

Am facut o paranteza cam mare, asa ca voi reveni la calatoriile inchipuite pentru ca imaginatia nu are aceste blocaje si ma pot bucura in voie.

Asadar...daca inchid ochii si imi imaginez..as calatori catre...

1. Provence, Franta. 
Franta m-a fascinat de mica. Desi e locul in care imi doresc sa ajung cel mai mult, inca nu am facut aceasta calatorie. E pentru mine o dorinta inchisa intr-un medalion de sticla in care am adunat toate impresiile mele despre Franta, despre cultura, muzica, arta, "le joie de vivre" a  lor, limba lor care imi aduce aminte de tot ce am invatat frumos in adolescenta.

...as vrea sa vad Provence cu lanurile nesfarsite de lavanda...
Sursa: google

...as beau un pahar de vin frantuzesc hrandindu-mi ochii cu peisajele lor rasfatate de soare...
Sursa: google 

......m-as plimba pe stradutele inguste, printre casute fermecatoare, cu porti vechi si obloane de lemn...
Sursa: google 

....ascultand in surdina.."La vie en rose"...



Et voila! Am iesit din zona scandinava si m-am bucurat de Franta astazi! Parca nu mai e asa mohorat afara :).

Zile frumoase si pline de ganduri insorite sa aveti!


2 comentarii:

  1. Ingrid iti doresc sa ai parte de o vacanta luuunga lunga lunga intr-o buna zi si sa te bucuri in tihna de toate frumusetile iubite de tine intr-o masina decapotabila, cu esarfa pe cap, manusi pe maini si La vie en rose ascutlat in surdina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, Anca, cum ai inteles tu perfect ce imi doresc eu :). Masina decapotabila, vantul in esarfa, ce imagine!

      Ștergere