sâmbătă, 5 aprilie 2014

Putin din farmecul unei casute englezesti, aici in Bucuresti

Ce-ati spune daca v-as invita la un ceai virtual intr-o casuta englezeasca? Nu cred ca ati zice nu :).
Asa ca haideti, pasiti cu mine pragul "English Cottage" un magazin butic chic, care pe mine m-a cucerit si abia asteptam sa vi-l arat si voua.
Ei bine, aici, rafinamentul a poposit la el acasa. English Cottage a adunat la un loc tot ce e mai frumos in materie de decoratiuni si lucrusoare de casa, de la marci de renume precum Claire & Eef, Yankee Candle, Jason, Churchill China, Edwin Jagger si altii.
Daca ajungi aici, nu ai cum sa nu pleci cu ceva acasa..pentru casa ta, pentru cineva drag, pentru tine. Eu as fi plecat cu tot magazinul! Foarte mult m-au atras lumanarile parfumate de la Yankee Candles.  Brandul vine din America, sunt faimosi in lumea intreaga pentru calitatea produselor.


 Ca o paranteza, mie personal imi plac foarte mult lumanarile parfumate. Reusesc sa creeze acea stare de "acasa" asa ca cum odorizantele nu pot sa o fac. Dar de-a lungul timpului am fost dezamagita de unele tipuri de lumanari. Cele mai multe miros foarte frumos cand le cumperi dar apoi cand le aprinzi nu reusesc sa parfumeze asa cum as fi vrut casa.
Asa ca am vrut sa testez si Yankee Candle. Am incercat prima data o tarta parfumata, cum sunt cele de mai jos si vreau sa va spun ca sunt fantastice! Pana si S, care nu prea observa detaliile acestea feminine ale casei, a fost foarte impresionat de parfum.
Vin in diferite marimi si arome, astfel incat nu ai cum sa nu o gasesti pe cea potrivita pentru tine.
Acestea sunt tartele. Eu aprind lampa in fiecare seara de o saptamana deja si parfumul tot persista, inca mai are esenta. 
 
Dar puteti alege, dupa cum va spuneam, dintr-o mare diversitate. Si eu zic ca se merita.  O lumanare votive, cu 15 ore de ardere o gasiti la pretul de 10 lei, un borcan mic cu 25-40 ore de ardere este 52 de Lei. Si multe alte surprize parfumate va asteapta.

Si ce va spuneam de ceai? Ce ziceti de aceste ceainice simpatice? A venit pofta?


Si cum sa lipseasca de pe masa tava si suportul pentru cesti/ pahare? Preferatele mele, marca Jason Products, sunt de departe acestea:

O cana din portelan o gasiti la 23 de lei iar cand aceasta vine insotita si de o tava vesela, pretul este 50 de lei. Deja v-ati gandit cui anume sa-i faceti cadou?

Acum ca v-am facut primirea cu un ceai aromat si o lumanare parfumata, poftiti, poftiti in the cottage, sa vedeti ce minunatii gasiti aici!
Claire & Eef sunt de vina pentru aceste piese de mobilier, accesorii pentru casa, chic, shabby si cu dichis. De fapt gasesti aici tot ce iti trebuie intr-o casuta cocheta. Ai din plin inspiratie pentru casuta de vacanta de vis. Eu cel putin am visat putin aici :)








Vine vara si vreti sa amenajati masa frumos afara? Ce ziceti de o fata de masa in culori atat de delicate?
Fetele de masa sunt intre 100-200 de lei, in functie de dimensiune.

Sau poate inca nu ati gasit ceasca perfecta sa savurati cafeaua/ ceaiul dimineata?
Cescutele sunt la 55 lei, canitele la 29 de lei.
Sau vreti sa fiti chic si in bucatarie? Au o gama variata de sorturi.  59 de lei este preferatul meu, cel intr-o culoare soft, de vara.

Si multe, multe alte surprize va asteapta, la English Cottage, pe strada Selari, Nr.4, in centrul vechi, in cadrul complexului Pop-up. V-am facut curiosi?

 Sper ca v-a placut ceaiul cu mine astazi :)

Va doresc o zi senina! Daca nu e afara, macar in casele noastre sa fie !

3 comentarii:

  1. Vai, Ingrid, m-ai inebunit! Imi vine sa ma urc acum in tren si sa sper ca are statie pe strada Selari la nr 4. Foarte frumos magazinul! Multumim ca ni l-ai aratat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac astfel de magazine! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce minunatii! Imi trebuie toate toate! Si as mai face si niste cadouri multe multe! Daca ar fi in Iasi macar in fiecare luna la salariu mi-as cumpara cate ceva...

    RăspundețiȘtergere