joi, 1 mai 2014

Daca e 1 Mai, e picnic, nu?


Da, da. Noi romanii stim sa sarbatorim. Mai ales sarbatorile laice, cum ar fi acest 1 Mai. Pai cum? Pauza de la job, gratare, excursii si multa, multa veselie. Eu stiu cel mai bine unde mai pleaca romanii de 1 Mai, vorba aceea, sunt agent de turism :).
Eh, noi anul acesta am lasat-o mai usor cu mini-vacanta de 1 Mai. Dar nu m-am putut abtine sa nu pregatesc ceva si pentru acest week-end prelungit.
Si ce a iesit? Ta-da! Un cos de picnic :). Ce zic eu ca merge numai bine cu paturica de picnic facuta tot de mine mai demult. Ce ziceti, merge de un picnic?


O zi senina sa aveti!

9 comentarii:

  1. Merge si chiar bine! Si mie imi plac la nebunie picnic-urile acelea pregatite cu finger-food, fiecare in caserola ei si obligatoriu capsuni, dar nu am avut niciodata tihna sau motivul sa fac asta, poate in viitor, cine stie? Sau atunci cand apar capsunile anul asta :D

    Intrebare: paturica de picnic e impermeabila? Adica are o fata plasticata?

    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca, intr-adevar, cu greu gasim timp sa facem lucrurile incet, frumos, pentru sufletul nostru.
      Paturica nu e plastifiata din pacate. Dosul este din fas..rezista la apa dar nu ca un material plastifiat. Se curata repede totusi. Nu prinde scame, mizerie de afara, se scutura repede.Este destul de practica. Dar, daca voi mai face vreo paturica de picnic, voi avea in vedere acest aspect. Invatam din greseli :).

      Ștergere
  2. Ingrid chiar ieri ma uitam la o tarab cu cosuri si ma intrebam ce as putea face cu unul...si uite ce minunatie poti tu sa faci...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idee draguta, imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un picnic tare schic as zice eu....Imi place nespus cosul...ai putea s afaci si un cos de lucru asa...Este deosebit

    RăspundețiȘtergere
  5. Cit e de dragut cosul!!! Musai imi cumpar si eu si pentru picnic si pentru dus la biserica in noaptea de Inviere. Anul asta nu am avut si m-am dus cu un platou! :))

    De paturica nu mai zic! E visul meu sa-mi fac si eu una de pus pe pat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Amedeya, ma bucur ca iti place cosul. Da, poti face diverse combinatii pentru diverse ocazii si nu e foarte scump. Am vazut comentariul tau anterior referitor la materialele scumpe. Intr-adevar, materialele cu imprimeuri deosebite, de designer sunt scumpe. Eu sincer pana acum nu am luat astfel de materiale, nici pentru paturica de picnic si chiar si asa sunt multumita. Am luat din mercerii, am gasit aici un imprimeu, aici altul si le-am combinat. Iar preturile chiar bune. Cred ca putem face lucruri frumoase si cu mai putini bani :).

      Ștergere
    2. Ai dreptate! Multe lucruri frumoase am reusit sa fac cu bani putini! Tocmai de aceea vin si te rog, daca poti, sa postezi pasii pe care i-ai urmat cind ai cusut paturica. Eu imi imaginez ce trebuie facut ca sa cos un patratel, dar apoi nu pot sa-mi dau seama cum au fost cusute intre ele (mai ales cele de la mijlocul paturicii). :)))

      Chiar azi vorbeam cu M. al meu despre o masina de cusut. N-ar costa prea mult si cred ca as face lucruri dragute cu ea pentru casuta noastra! Niste huse pentru scaune + pernute, o paturica de pus pe pat, o draperie... si tot asa...

      Ștergere
  6. superb si cosul si paturica! buna treaba! :)

    RăspundețiȘtergere