marți, 24 iunie 2014

Postarea mea de suflet

Petala Calatoare  mi-a reamintit azi ca sunt datoare cu o postare. De fapt o postare despre o postare :). Postarea mea de suflet. 
Avand in vedere ca blogul acesta este unul personal, imi este greu sa aleg un anume articol. Toate sunt parte din mine si ma regasesc in fiecare cu starea pe care am avut-o atunci.
Asa ca m-am intrebat, ce stare mi-a placut mie la un moment dat? Si mi-am adus aminte ca una din cele mai frumoase perioade a fost imediat dupa ce ne-am mutat in casa noastra. Desi erau multe de facut, le faceam cu drag si pe indelete si nu am resimtit ca pe o mare greutate ( desigur, am avut momente de stres cand asteptam mobilele si eram cu toate alandala, dar au trecut).
Cel mai frumos lucru pe care l-am descoperit atunci a fost ca o revelatie pentru mine: mi-am dat seama cat de frumoasa poate fi o dimineata.
Si am scris despre asta in doua postari care imi sunt foarte dragi:
Cata viata exista intr-o dimineata!
Si Dimineti in Centrul Vechi 
A fost o placere pentru mine sa ajung de dimineata in Centrul Vechi, sa vad orasul trezindu-se, sa citesc o carte savuroasa la o cafea pe terasa de pe Lipscani, sa fac planuri, sa ma bucur de cele cateva ore doar pentru mine.

Asa ca pot concluziona: Exista multa viata intr-o dimineata!

3 comentarii:

  1. Si mie imi plac tare mult diminetile. In special, după ora 8, cand se mai aseaza lucrurile, imi place sa ma plimb pe strazile orasului, desi nu prea am ocazia asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi aduc aminte perfect de una dintre postari, si mie mi-ai placut cum ai scris atat de frumos despre dimineti.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu imi amintesc cand ai scris ca cine se scoala de dimineata mai traieste o viata :) Imi amintesc si postarea ta despre semnificatia Craciunului, mi-a placut tare mult si aceea.

    RăspundețiȘtergere